یک غنچه لبخند



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

 

 

نمی دونست بت من که پشیمونی چیه گریه پنهونی چیه

یا نمی خواست بدونه شب تنهایی چیه درد پریشونی چیه

گل من ای گل من اون غزلگویی چی شد

عشق جادویی چی شد

نغمه ی جادویی چی شد

بی تو دلتنگ شدم باغ بی رنگ شدم

ناله در چنگ شدم شکسته آهنگ شدم

دل من عشقو شناخت توی این شعله گداخت

واسه اشک نیاز قبله آهمو ساخت

من شبا نخفته ام با غمت شکفته ام

از همه چلچله ها نام تو را شنفته ام

من اگر به سنگ غم چینی شکسته ام

با کسی نگفته ام عهدی که با تو بسته ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 دی 1390برچسب:,ساعت 11:23 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak